Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Carlos Ruiz Zafón - De schaduw van de wind Samenleesboek

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3705 door marjo
Heerlijk boek om in weg te dwalen. Ingewikkelde plot, maar alles valt op zijn plaats. Het schijnt de eerste van vier bij elkaar horende boeken te zijn..

Lees het verslag....

www.leestafel.info/carlos-ruiz-zafon

marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3738 door irene
Beantwoord door irene in topic de schaduw van de wind
Prachtig boek. In een adem uitgelezen. Uitgeleend, teruggekregen, uitgeleend etc. Dat zegt wel genoeg.

In dit boek wordt wel zo onmenselijk goed beschreven hoe je je in een verhaal zo goed kunt vinden. Fenominiaal.
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3756 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Marjo! Nu wil ik het helemaal lezen. Ik ben namelijk ook in Barcelona geweest, prachtige stad! En het verhaal volgens jouw verslag spreekt me ook heel erg aan. ja, dit moet ik echt lezen.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3764 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Marjo.

Mijn complimenten voor jouw samenvatting! Ik ben - helaas- nog niet in Barcelona geweest, maar als je het boek leest, voel je je al opgeslorpt!

Niet alleen door het verhaal, maar ook de verlangens die je hebt om deze stad te gaan ontdekken!

Buenos noches,

Irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3767 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Martin Ros, de onvolprezen boekenrecensent van Tros Radio was helemaal lyrisch over "dit boek van het jaar". Het was de eerste keer trouwens dat ik eens een boek dat hij besprak al gelezen had!! En daardoor kon ik hem betrappen of foutjes in zijn samenvatting.

Maar het feit blijft dat het een heerlijk boek is!

Dus: goede keuze, Bernadet!!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3986 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
En uit....wat een lekker boek zeg,

als ik met een boek ga slepen..het van hot naar her zeulen om steeds maar een stukje te kunnen lezen,

dan is dat een teken dat ik t erg goed vind..en dit boek ging door de dag heen het halve huis door..steeds even verder lezend...echt zo n heerlijk boek waar je in kunt verdwalen.

ik heb het deels in de vakantie gelezen, en daar leent het zich erg goed voor.

Halverwege dacht ik even dat alle stukjes van de puzzel nooit op zijn plaats zou kunnen komen, maar op is dat zoals Marjo al schreef, inderdaad toch het geval.

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden