Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lydia Verbeeck: Duivelsgesel

Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #33227 door marjo
Lydia Verbeeck: Duivelsgesel werd gestart door marjo
Als ik mijn eigen verslag over het debuut van Verbeeck teruglees, dan moet ik zeggen dat ik dit boek heel anders ervaren heb! Noemde ik dat eerste nog matig spannend, deze keer heb ik het in een ruk uitgelezen.

Lees het verslag, klik hier www.thrillers-leestafel.info/lydia-verbeeck/

Marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #33230 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Er gebeurt enorm veel in dit boek zo te lezen, het was wel goed te volgen Marjo?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #33231 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
O jawel! Het is goed gedoseerd, en zelfs de onderlinge verbanden blijven overeind. Nee over dit boek geen klachten!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36689 door C@rolien
Beantwoord door C@rolien in topic Re: bericht
Vandaag heb ik Duivelsgesel "gevonden" in het bookcrossingskast ergens in Tilburg. Als ik het gelezen heb, dan moet ik het weer ergens achterlaten voor iemand anders.

Ben toch wel erg benieuwd naar het boek. Volgens de biblion recensie is dit het vierde deel van een serie, maar ook goed los van de eerdere delen te lezen.

Marjo, heb jij alle delen gelezen, of alleen het eerste deel en na enkele jaren dit vierde deel?
Laatst bewerkt doorC@rolien.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36692 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ha Carolien, leuk dat jij mijn boek hebt meegenomen! Ik heb ook 'Toevluchtsoord' gelezen.

En ik denk inderdaad dat ze goed los te lezen zijn.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36703 door C@rolien
Beantwoord door C@rolien in topic Re: bericht
Heb jij dit boek dan achtergelaten bij De Zevensprong? Wat een grappig toeval dat ik het dan juist mee heb genomen! :D

Ben heel erg benieuwd naar het boek.
Laatst bewerkt doorC@rolien.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.605 seconden