Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #911 door marjo
Hadden we dit niet al een als item? Kan het niet vinden.

Maar ik heb dus twee boeken teruggebracht naar de bieb, die ik afgekeurd heb.

"De nachtwandelaar" van Marianne Frederikson. Ze schijft best aardig daar lag het niet aan. Mijn hoofd stond niet naar het onderwerp: de tijd van Christus, en dan de waarden en norman van de Romeinen..

Het tweede was "Zondvloed" van Jeroen Brouwers. In die boek wijdt hij meer uit, en vooral over zijn zo tegenvallende leven. Erg somber boek.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #912 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Marian Fredriksson!!! Ik kom er niet doorheen!!

Iedere keer opnieuw probeer ik het maar het blijft worstelen.

voor de rest weet ik het zo gauw even niet.

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #913 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Anna, Hanna en Johanna vond ik heel aardig. Maar sinds ze meer op de religieuze toer gaat haak ik toch af. Welke had jij geprobeerd?
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #914 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Anna, Hanna en Johanna, Volgens Maria Magdalena, De nachtwandelaar, Inge en Mira.

Ik heb het dus echt geprobeerd, heb alleen De nachtwandelaar niet uitgelezen.

Ik vond dan nog Inge en Mira de aardigste, maar alles is zo afstandelijk geschreven vind ik. Ik weet niet wat het is bij die Frederiksson.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #920 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ze is gewoon jouw type niet, dus er geen tijd meer aan verspillen!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 8 maanden geleden #921 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Een tijd geleden was ik op bezoek in het ziekenhuis bij een vriendin. Juist toen kwam de dokter voor een lang gesprek, ik naar de wachtzaal, ze stopte me nog gauw een boek in de hand: dit moet je lezen: de nachtwandelaar....ik kende noch de schrijfster noch het boek, maar inderdaad, in de ongezellige koele wachtzaal was ik al gauw alles vergeten....zo geboeid was ik meteen! Ik denk dat ik zo'n veertigtal bladzijden gelezen heb en die vond ik prachtig.

Als ik ooit de tijd en de gelegenheid heb, wil ik dit beslist uitlezen.

Vandaar mijn vraag: wat is er mis met dat boek?

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.595 seconden