Sarah Bilston - In bed

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11170 door leeuwin
Sarah Bilston - In bed werd gestart door leeuwin
Wat vinden jullie van dit boek ?



In bed van Sarah Bilston.

net uitgelezen, het is wel een chicklit maar met vlagen erg grappig en het leest lekker weg .. ookal vroeg ik me de eerste 100 pagina's wel af of er nog wat spannends stond te gebeuren. Het begin is best langdralig.
Laatst bewerkt doorleeuwin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11171 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ken het niet leeuwin, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11173 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het ziet er niet uit als een boek dat ik zou kiezen om te lezen. En als jij dan ook nog zegt dat het chicklit is, dan ben ik bang dat ik het echt niet zal lezen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11177 door leeuwin
Beantwoord door leeuwin in topic Re: bericht
mmm dus chicklits zijn uit den boze ? :P ach tussen al die serieuze boeken die ik hier in de lijst zie staan (op de kunstminnaar na dan) kan denk ik best een luchtig boekje tussen zitten vind ik, ter variatie :P

eum ... die kunstminnaar -de topic die je zelf hebt geopend- is op en top chicklit marjo :silly:
Laatst bewerkt doorleeuwin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

19 jaren 8 maanden geleden #11180 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Af en toe een heerlijke chicklit ter ontspanning, niks mis mee!

Ken je het boek van Shanna Swendson: De tovenaar op het witte paard?

Geweldig, een soort kruising tussen chicklit en Harry Potter. Er is al een tweede deel, maar dat is nog niet in het Nederlands verkrijgbaar: Once Upon Stiletto's.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #11182 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik denk dat ik nu een chicklit aan het lezen ben. Zus Enzo heet het. Een recensieboek.

Ik ben eigenlijk ook niet zo weg van chicklits om eerlijk te zijn. Maar ik heb ze te weinig gelezen om een echt oordeel erover te hebben.

Ik heb Chloe gelezen, Zadelpijn en ander damesleed (is dat chicklit?) en een boek van Cindy Hoetmer en die vond ik allemaal vrij slecht vooral de laatste. Maar ik hou erg van verhalen waarover ik later na moet denken en dat heb ik bij Chicklits niet.

Ik denk dat ik ze ook niet graag lees omdat het veel lijkt op de vroegere romannetjes (alleen zit er veel meer seks in chicklit) Die romannetjes heb ik vroeger verslonden net als streekromans en ineens had ik er genoeg van. Overvoerd misschien?

Al moet ik zeggen dat Zus Enzo tot nu toe lekker wegleest.

Bernadet

die ook niet van Fantasy en Thrillers houdt

(wat doe ik hier eigenlijk? :D )
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.533 seconden