Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bella Mackie - Hoe vermoord ik mijn familie?

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106004 door marjo
Heerlijk boek, als zou je dat naar aanleiding van de titel misschien niet verwachten.

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/bella-mackie

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106016 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Bella Mackie - Hoe vermoord ik mijn familie?
Het boek heeft nurcode 332, en dat staat voor een trhiller en zo komt het ook op mij over. Dus mijn vraag is: Waarom hier geplaatst?

Dettie

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106017 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Bella Mackie - Hoe vermoord ik mijn familie?
Ik vind het dus helemaal geen thriller. Dat staat er ook niet op. Maar ik heb de vraag al neergelegd bij de uitgever.

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106018 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Bella Mackie - Hoe vermoord ik mijn familie?
Oh goed van je, ik ben benieuwd!

Dettie

2 jaren 10 maanden geleden #106024 door
Klink leuk. Is het dan geen psychologische thriller?

Ik moet denken aan 2 thrillers, die ik gelezen heb. In een boek pleegt een man moorden door de kans dat de mensen waar hij van af wil een ongeluk krijgen, zo groot mogelijk te maken. Denk dus aan een loszittend handvat bij een gladde badkuip. Op een gegeven moment probeert iemand daar misbruik van te maken en dan besluit hij zichzelf aan te geven bij de politie, waar hij natuurlijk niet geloofd wordt.

Het andere boek is van Sjöwall en Wahlöö en daarin wordt iemand veroordeeld voor een bankoverval, waarbij iemand gedood wordt en waar hij niets mee te maken heeft (althans hij heeft de bankoverval niet gepleegd), terwijl hij vrijuit gaat voor de moord die hij wel heeft gepleegd. Je kan zeggen dat hij dan in ieder geval gestraft wordt, maar de dader van de bankoverval blijft op vrije voeten.

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106075 door dettie
Heb je al wat gehoord Marjo?

Op hun website staat thriller/crime

www.thehouseofbooks.com/boek/2764/bella-...ik-mijn-familie.html

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.537 seconden