Momenteel lees ik.....

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30204 door dettie
Momenteel lees ik..... werd gestart door dettie
Ik lees... Dagboek van een poes van Remco Campert, leuk boek!

en een debuut Groen van Ruben van Luijk, net in begonnen dus nog weinig over te zeggen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30213 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Ik lees... Dagboek van een poes van Remco Campert, leuk boek!

Dettie


Zal ik er nog eentje voor je uitzoeken? :D
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30214 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Dat is al voor me gedaan, Camus - De Vreemdeling is het geworden.

Ben zeer benieuwd, het wordt de eerste Camus ooit voor mij.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30219 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Grappig hoor, ik las vanochtend over iemand die dat boek als beste boek noemde. Wat hij er over zei, liet mij denken: Oei, dat wil ik dan ook wel eens lezen. Dus ik ben benieuwd wat jij van De vreemdeling vindt!
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30232 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik lees nu: Italian Shoes van Henning Mankell.

Ik ken deze Scandinavische schrijver voornamelijk van zijn (supergoeie) thrillers, maar dit is een erg mooie, sfeervolle roman. Heerlijk om langzaam, elke avond een paar hoofdstukken te lezen; zeker in het Engels.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30348 door Hermine
Beantwoord door Hermine in topic Re: bericht
Ik heb na "De tuin van Badalpur" waarvan ik nog een bespreking zal maken , gauw de 25ste van Pieter Aspe gelezen "De cel". Leuk tussendoortje.

Tweede en derde deel van Guinevere verveelt me, dus terug richting bib gestuurd.

Ben nu bezig in "Duizend schitterende zonnen" van Khaled Hosseini
Laatst bewerkt doorHermine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.577 seconden