Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Auður Ava Ólafsdóttir - Vlinders in november

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99336 door dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99337 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Auður Ava Ólafsdóttir - Vlinders in november
Klinkt wel als een boek voor mij. IJsland en vreemde hoofdpersoon. Ik heb van deze schrijfster Rosa candida gelezen. Was een mooi boek.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99339 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Auður Ava Ólafsdóttir - Vlinders in november
Ik wil het wel naar je sturen Berdine. Het boek is wel een beetje gehavend als dat niet erg is.

Het is inderdaad een heel apart verhaal, ik ben wel benieuwd hoe jij het vindt.

Dettie

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99341 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Auður Ava Ólafsdóttir - Vlinders in november
Gehavend is niet erg, maar misschien is het te duur. Het is niet zo heel dun. Ik kan het zó bij de bieb lenen. Daar ga ik morgen toch heen.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99342 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Auður Ava Ólafsdóttir - Vlinders in november
Wat je wilt, ik stuur het met liefde naar je, dat doe ik dan met geopend boek, dat is niet zo duur.

Dettie

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #99344 door berdine
Ik kijk morgen eerst wel bij de bieb. Ik moet alleen een ander boek eerst lezen omdat er na mij nog reserveringen op staan.

Tijd voor maken pagina: 0.572 seconden