Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2015

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64165 door dettie
Leesuitdaging 2015 werd gestart door dettie
Ja zowaar weet ik mijn uitdaging voor 2015 al.

Wel weer non-fictieboeken maar dan mét een thema.

Ik wil in totaal 10 boeken over kunst gaan lezen. Hopelijk worden het meer maar dit wil ik in

ieder geval halen.

Ook doe ik weer de kinderboekenuitdaging At/m Z dus voor mij onbekende auteurs lezen. Uitgezonderd de X en Y

Ik merk dat ik dan toch bewust voor andere boeken kies daardoor en dat bevalt me wel.

En jullie? hebben jullie nog een leuke, mooie, spannende uitdaging in jullie hoofd?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64167 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik ga voor dezelfde uitdaging als in 2014, omdat ik hem op geen stuk na gehaald heb. Dus opnieuw proberen om 40 boeken te lezen die al voor 1 januari van het nieuwe jaar in mijn boekenkast staan. Boeken genoeg, nu ze nog lezen :D .

11 jaren 6 maanden geleden #64168 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2015
Minder kijken naar de hoeveelheid boeken die ik in een jaar gelezen heb?

Dat lukt me nooit.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64171 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2015
Nee niet kijken maar lezen Renate! :mrgreen:

Leuk Jonazinha dat je weer meedoet. Het geeft toch altijd iets extra's om dit met meerdere mensen te doen.

Dettie

11 jaren 6 maanden geleden #64181 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2015
Dat lezen doe ik toch wel. Probleem blijft m'n wens om minstens 100 boeken per jaar te lezen, hetgeen me de laatste tijd niet lukt. Te dikke boeken en zo.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64196 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2015
Marjo schreef het al eens. Het aantal maakt niet uit. Je kent de hoeveelheid pagina's helemaal niet.

Ik lees verhoudingsgewijs qua aantal heel veel boeken maar daar zitten erg veel prentenboeken van 27 of 32 pagina's bij.

Het lijkt dan net of ik meer gelezen heb dan jij wat mogelijk helemaal niet zo is.

Je kunt je wel vastpinnen op die 100 en heel ontevreden zijn als het 97 zijn maar je schiet er zo weinig mee op.

het gaat wel om het leesplezier en niet om het aantal.

Bovendien vertel je hier ook nog eens hoe de boeken waren, dat vind ik ook heel waardevol.

Dus stoppen met de '100 boeken moeten lezen' instelling, draai die knop om en ga weer lekker genieten!!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.595 seconden