Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Donna Woolfolk Cross - Pausin Johanna

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden - 17 jaren 1 maand geleden #8565 door dettie
Donna Woolfolk Cross - Pausin Johanna werd gestart door dettie
Op 28 januari van het jaar 814 ziet Johanna het levenslicht wanneer zij na urenlange barensweeën door de vroedvrouw van het dorp uit de moederschoot van Gudrun getrokken wordt. Gudrun is de echtgenote van de plaatselijke kannunik die haar als 'heidense slet' meebracht van een van zijn missies naar Saksen.

Lees verder, klik hier www.leestafel.info/donna-woolfolk-cross

Christine
Laatst bewerkt 17 jaren 1 maand geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden #8566 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Hm..ik herinner het me toch niet. Heb ik het ooit op mijn lijst gehad misschien? Retorisch natuurlijk, hoe moeten jullie dat weten als ik het zelf niet weet..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden - 20 jaren 2 weken geleden #8567 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Heel mooi verslag , Christine.

Inderdaad een intrigerend stukje geschiedenis...

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt 20 jaren 2 weken geleden doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden #8570 door Christine
Beantwoord door Christine in topic Re: bericht
Bedankt, Tiba ;)

Breng ook eens een bezoekje aan mijn boekenplank:

blog.seniorennet.be/christine/
Laatst bewerkt doorChristine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden #8579 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja zeker een mooi verslag. Ik vind het altijd erg moeilijk om van een historische roman een verslag te maken omdat er vaak zoveel in gebeurt en dat wil ik dan allemaal vertellen. Maar echt een beschouwing van het boek maken is dan erg lastig.

ik heb nu gelijk weer, Oh dat wil ik ook lezen!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 weken geleden #8600 door Christine
Beantwoord door Christine in topic Re: bericht
Bij zulk boek neem ik altijd veel notities tijdens het lezen en dan lukt het schrijven van het verslag wel.

Breng ook eens een bezoekje aan mijn boekenplank:

blog.seniorennet.be/christine/
Laatst bewerkt doorChristine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden