Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Unni Lindell - Roodkapje (samenleesboek maart/april 2014)

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57509 door dettie
Roodkapje is geschreven door een van de beste Noorse schrijfsters, Unni Lindell. In Noorwegen en de andere Scandinavische landen is haar werk voortdurend op de bestsellerlijsten te vinden. Internationaal heeft Unni Lindell zich een miljoenenpubliek verworven.

Tegen een idyllische achtergrond van sneeuw en ijs speelt het verhaal van Judith, Lisbet en Carol Marner. Zij zijn door hun grootmoeder opgevoed, omdat hun moeder niet in staat was voor hen te zorgen. Lisbet wordt vroedvrouw, Judith fotografe en Carol een gedesillusioneerde alcoholiste. Maar wie van hen drieën maakt er een gewoonte van mannen te vermoorden?

ISBN 9789056722524 Paperback 334 pagina's Signatuur midprice editie mei 2009

Vertaald door Carla Joustra, Ingrid Hilwerda

Alvast een item geopend, veel leesplezier!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57528 door Annemarie
Uit! Ik vind het een goed boek. Mijn recensie is in de maak.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57530 door dettie
Zo! Dat is snel!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57534 door Annemarie
Ja, ik was er snel bij dit keer. Eindelijk heb ik weer eens op tijd een samenleesboek gelezen. Nu kan ik mijn schuldgevoel weer even wegpoetsen haha.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57535 door Annemarie
Ik heb mijn recensie inmiddels geplaatst.

Het staat hier: www.thrillers-leestafel.info/unni-lindell

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57614 door Inge
Ik heb het boek ook uit en twijfel wat ik er over moet denken. Sommige stukken heb ik problemen mee. Vind de dingen vergezocht en niet helemaal geloofwaardig. Hier en daar krulden mijn tenen. Om een voorbeeld te geven: een student geneeskunde maakt een heus proefschrift over Judith maar een psycholoog met jarenlange ervaring raakt in de war van haar? En zo zijn er nog wel een aantal dingen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden