'In deze korte verhalen, van drie tot acht bladzijden, is het meestal een kleinigheid die het leven van mensen op zijn kop zet en al of niet tot drama's leidt, soms jaren na een enkele opmerking, een nachtje overspel, een bijzonder cadeautje. Goede huwelijken hangen opeens aan een zijden draadje, schuldgevoelens verstoren plotseling de orde, vakanties worden afgebroken, toevallige ontmoetingen lopen totaal uit de hand. In de meeste verhalen draait het om de ontsporing van man-vrouwrelaties en van verhoudingen in een familie.'
Hier moet je een liefhebber van zijn. Kleine verhaaltjes prima, maar voor mij is het thema niet zo interessant. Het draait altijd om relaties, niets meer, niets minder. Tja..
Klaske Bakker - Blauwe tongen (debuut)
Re: Klaske Bakker - Blauwe tongen (debuut)
Alweer verhalen, Marjo! Die komen toch wel vaak op je pad!
Is het wel goed geschreven?
Is het wel goed geschreven?
Er is geen recensie van? (Ik wilde al de link plaatsen omdat ik dacht dat je die vergeten was, vandaar m'n vraag).
Dettie
Dettie
Nee, ik heb het boek niet uitgelezen, dus geen officieel verslag. Maar omdat het een debuut is, wilde ik er even wat over zeggen. En dat is meteen de reden dat het op mijn pad kwam, Berdine: debuut!
Goed geschreven, ach je, dat wel, maar als het thema me niet ligt, moet de schrijfstijl wel heel erg goed zijn wil ik doorlezen.
Goed geschreven, ach je, dat wel, maar als het thema me niet ligt, moet de schrijfstijl wel heel erg goed zijn wil ik doorlezen.