Ursula Poznanski - Vijf
Ursula Poznanski - Vijf
Dit is de eerste thriller van deze Oostenrijkse schrijfster en ik moet zeggen dat het verhaal naar meer smaakt.
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/u-poznanski
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/u-poznanski
Re: Ursula Poznanski - Vijf
lekker verhaal zo voor het eten
Dettie
geen zwakke maag
Dettie
geen zwakke maag
Er gebeuren dingen in het boek die wel heel gruwelijk zijn, maar als ik dat beschrijf, dan geef ik misschien te veel van het verhaal weg.
Dit klinkt toch wel interessant Renate. Vind je het iets te gruwelijk of is het mooi in balans met het verhaal?
Nee, ik vind het niet te gruwelijk, omdat je het eigenlijk pas hoort op het moment dat het slachtoffer dood is. Het past ook in het verhaal, waar het slachtoffer misschien ook niet zo'n vreselijk leuke rol in heeft gespeeld.
En nu deel twee??
Beslist. Dinsdag gaan ik naar de bibliotheek, dus dan zal ik wel zien of het thuis is.
Dat is al besproken, dus daar ga ik geen bespreking over schrijven.
Dat is al besproken, dus daar ga ik geen bespreking over schrijven.
Ha, nee, dat hoeft niet. Maar commentaar geef je wel toch?
Leuk dat je ook deel twee gaat lezen. Ik ben benieuwd!
Commentaar zal ik vermoedelijk wel op de bestemde plaats leveren.
Mooie recensie Renate!
Inderdaad op naar deel 2
Inderdaad op naar deel 2
-
Joanazinha
Ik heb dit boek in januari 2013 gelezen, maar kan mijn recensie niet terugvinden helaas. Ik heb het gelezen als leesclubboek van crimezone. Maar aangezien die site is opgegaan in Hebban/Crimezone moet ik even puzzelen hoe ik bij oudere informatie kan komen. Ik weet nog wel dat ik het een goed boek vond. De puzzeltocht naar de dader sprak mij erg aan. Geen topboek, maar zeer de moeite waard.