'Vandaag is een grote dag,' zegt mama.
'Kijk! Alle kleine vogels gaan voor het eerst vliegen.'
Lees verder http://www.leestafel.info/lriphagen
Dettie
Loes Riphagen - Coco kan het!
Re: Loes Riphagen - Coco kan het!
De naam Loes Riphagen staat voor een mooi boek. Dat zit dus wel goed!
'Maar ik ben een vogel. En vogels vliegen.' Je kan niet om het lot heen...
'Maar ik ben een vogel. En vogels vliegen.' Je kan niet om het lot heen...
Precies! Ze zal wel moeten.
Het is soms lastig te vertellen waarom ene boek leuk is, ik heb echt zitten piekeren om het goed te vertellen.
Uiteindelijk is het toch een beetje karig verslagje maar dat is meer omdat ik de juiste woorden niet kan vinden dan dat het boek niet leuk is.
Dettie
Het is soms lastig te vertellen waarom ene boek leuk is, ik heb echt zitten piekeren om het goed te vertellen.
Uiteindelijk is het toch een beetje karig verslagje maar dat is meer omdat ik de juiste woorden niet kan vinden dan dat het boek niet leuk is.
Dettie
Nou, het is sowieso moeilijk bij zo'n klein kort boek.
En we merken hier ook vaak dat je het gewoon zelf moet zien. En lezen. Het is heel moeilijk om aan een ander duidelijk te maken wat je zo trof. Plus dat een ander misschien juist ergens anders aandacht voor heeft.
Ik bedoel maar: wij zijn maar twee mensen en ervaren een boek al vaak heel anders.
En we merken hier ook vaak dat je het gewoon zelf moet zien. En lezen. Het is heel moeilijk om aan een ander duidelijk te maken wat je zo trof. Plus dat een ander misschien juist ergens anders aandacht voor heeft.
Ik bedoel maar: wij zijn maar twee mensen en ervaren een boek al vaak heel anders.
‘Coco kan het’ van Loes Riphagen is het Prentenboek van het Jaar 2021 en zal centraal staan tijdens De Nationale Voorleesdagen.
Dettie
Dettie