Forum al een tijdje heel traag
Forum al een tijdje heel traag
Zoals jullie gemerkt hebben is het forum al een tijdje erg traag, ik heb het doorgegeven aan messageboard.
Het ligt dus niet aan jullie computer. Degene van messageboard vroeg wanneer het was, maar bij mij is het wisselend de hele dag door.
Soms snel, soms langzaam.
Ook blijkt dat jullie geen berichten meer krijgen als er iets geplaatst is, dat zal ik ook doorgeven in de hoop dat er wat aan gedaan kan worden.
Ook het 50 vragen item is niet bereikbaar, ook dat zal ik doorgeven.
Dettie
Het ligt dus niet aan jullie computer. Degene van messageboard vroeg wanneer het was, maar bij mij is het wisselend de hele dag door.
Soms snel, soms langzaam.
Ook blijkt dat jullie geen berichten meer krijgen als er iets geplaatst is, dat zal ik ook doorgeven in de hoop dat er wat aan gedaan kan worden.
Ook het 50 vragen item is niet bereikbaar, ook dat zal ik doorgeven.
Dettie
Re: Forum al een tijdje heel traag
Ik ben niet de hele dag online, maar afgezien daarvan: soms is het niet te doen, soms gaat het prima. Erg wisselvallig.
Ik heb geen last van een traag forum. Ik krijg inderdaad geen meldingen. Maar...welk 50-vragen item is niet bereikbaar? Je bedoelt toch niet dat stuk over de 50 vragen in het archief?
Ik heb er veel last van. Een heel traag forum en ik krijg geen enkele melding meer per e-mail. Vandaar dus ook mijn soms nogal late reacties.
het item hier op het forum berdine, zie de indexpagina
http://leestafel.messageboard.nl/forum/
Dettie
http://leestafel.messageboard.nl/forum/
Dettie
Dank je. Ik zag het ineens staan en het werkt bij mij inderdaad ook niet.
Gaat het nu beter? En met dat ik het vraag blijkt het forum dus nog steeds af en toe traag, want het opslaan van dit bericht duurde weer eventjes.
*Zucht*
Dettie
*Zucht*
Dettie
Ik merk geen verschil. De ene keer gaat het goed, de andere keer niet. Dat was eerder ook zo.
Die traagheid lijkt er nog steeds te zijn, als ik een bericht heb geplaatst. Overigens inderdaad niet altijd. Bij dit bericht ging het heel snel en bij m'n vorige reactie duurde het behoorlijk lang.