Jo Nesbø - Politie
Jo Nesbø - Politie
En alweer heeft Jo Nesbø een fantastische thriller afgeleverd!
Lees mijn recensie: http://www.thrillers-leestafel.info/jo-nesbo
Lees mijn recensie: http://www.thrillers-leestafel.info/jo-nesbo
Re: Jo Nesbø - Politie
Je hebt er weer een bijzonder mooi en spannend verhaal van gemaakt Annemarie. (Politie)petje af.
Dettie
Dettie
Dank je wel Dettie!
Oh..ik ga dit niet lezen, hij staat op mijn lijstje, maar ik verheug me nu al. Mijn favoriete thrillerauteur. Er stond een interview met hem in de Volkskrant, ook over de invloed van muziek in zijn boeken.
Zijn vorige boek heb ik al zeker een half jaar in huis maar heb ik bewaard voor mijn vakantie. Een daad van geduld waar ik uitermate trots op ben. 
Al wél uitgeleend zelfs, maar nog niet gelezen.
Al wél uitgeleend zelfs, maar nog niet gelezen.
Nou Willeke toch! dat is zeker knap, vooral als je erg zin hebt in het boek.
Dettie
Dettie
Ik lees vooral thrillers in mijn vakantie, dat helpt wel.
Het vorige boek vond ik ook heel goed Willeke. Eigenlijk vind ik al zijn boeken, zonder uitzondering, goed. Je gaat een leuke vakantie tegemoet!
Ja, ik heb inmiddels op deze twee na, al zijn boeken gelezen. En allemaal tijdens de vakantie.
Ik hoop dat hij Harry nog even in leven houdt. Het loopt wel zo zachtjes aan op zijn end begreep ik. Hij wilde eigenlijk al stoppen, hij dacht twee boeken terug ook dat hij dat gedaan had, (toen dacht ik ook dat harry dood was aan het eind eerlijk gezegd), maar hij heeft hem toch weer door laten gaan.
Ik hoop dat hij Harry nog even in leven houdt. Het loopt wel zo zachtjes aan op zijn end begreep ik. Hij wilde eigenlijk al stoppen, hij dacht twee boeken terug ook dat hij dat gedaan had, (toen dacht ik ook dat harry dood was aan het eind eerlijk gezegd), maar hij heeft hem toch weer door laten gaan.
Ik hoop het ook Willeke.....!
Ben dit nu aan het lezen ( in de vakantie wel de Kakkerlak gelezen),
Ik kan me zo verheugen op deze boeken, en terecht zo blijkt. Wat kan die man toch goed schrijven. Ik smul er van. Dit boek is nu ook al weer zo spannend, en het zit zo slim gemaakt.
Ik kan me zo verheugen op deze boeken, en terecht zo blijkt. Wat kan die man toch goed schrijven. Ik smul er van. Dit boek is nu ook al weer zo spannend, en het zit zo slim gemaakt.
Leuk Willeke! Ik geniet ook zo van deze boeken. Dit boek zit ook weer geniaal in elkaar. Veel leesplezier nog. Je hebt het vast zo uit want je blijft lezen.
Dat vermoed ik ook. Ik dwing mezelf zo langzaam mogelijk te lezen om het zo lang mogelijk te rekken.
Dan moet je over een knap staaltje zelfbeheersing beschikken. Ik kan dat niet, ik lees altijd heel gretig.
Ik ook. Zeker bij thrillers. Maar ik doe mijn best.
Knap hoor!
Oke, de laatste honderd bladzijdes is mijn voornemen niet gelukt. Wat een ontzettend goed boek weer. Het lijkt wel of hij per boek nog beter wordt. Dit was een van zijn beste volgens mij.
Ik sluit me bij je aan Annemarie, Nesbo hoort bij mijn rijtje schrijvers waar ik me bij ieder nieuw boek enorm op verheug.
Ik sluit me bij je aan Annemarie, Nesbo hoort bij mijn rijtje schrijvers waar ik me bij ieder nieuw boek enorm op verheug.
Ik ben het he-le-maal met je eens!WilV schreef:OHet lijkt wel of hij per boek nog beter wordt. Dit was een van zijn beste volgens mij.