De twaalfde van nooit is een nieuw deel in de serie The women’s murder club. In deze serie staan vier vriendinnen centraal wiens werkgebieden elkaar overlappen. Lindsay Boxer is een politievrouw. Ze werkt op de afdeling moordzaken. Cindy Thomas is journalist, Yuki Castellano werkt als hulpofficier van justitie en Claire Washburn is forensisch patholoog. De vrouwen wonen en werken in San Francisco.
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/james-patterson
-
James Patterson - De twaalfde van nooit
-
Joanazinha
Re: James Patterson - De twaalfde van nooit
Voorop staat dat ik ook graag de boeken van James Patterson lees. Maar heb je niet het idee dat het wel eens genoeg is met deze dames? Blijft het interessant en spannend genoeg? Uit je recensie begrijp ik van wel maar om de een of andere reden twijfel ik zelf nogal.
Ik heb ook al flink wat boeken over deze dames gelezen en ik vind deze boeken heel anders dan de Alex Cross serie. Die zijn heel spannend en deze serie vind ik vooral heel gezellig. Er gebeuren allerlei heftige dingen en dat allemaal in sneltreinvaart maar toch kom ik er vooral helemaal van tot rust. Daarom noem ik het een lekker-lezen-boek. Het is geen bloedstollende thriller maar het verveelt zeker niet. Dit is echt zo'n lekker boek voor tussendoor. Heerlijk.
-
Joanazinha
Ja, dat gevoel heb ik ook bij deze dames: gezellig, lekker vlot. Prima tussendoor-boeken:-).