In Snoeihard neemt Lapidus zijn lezers mee naar een geheimzinnige en veelal ook criminele wereld die in schril contrast staat met het welvarende en veilige leven in Zweden.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/jens-lapidus
Jens Lapidus - Snoeihard
Re: Jens Lapidus - Snoeihard
De naam Lapidus Jens zegt me heel in de verte iets.
Je zegt in je verslag dat hij bekend geworden is met de "Stockholmtrilogie". Is het andere verslag dat op de site staat (Stockholm Zuid) een deel van die trilogie?
Als jij enthousiast bent dan weet ik dat ik het ook een goed boek zal vinden maar hier mis ik een beetje dat enthousiasme.
Je zegt in je verslag dat hij bekend geworden is met de "Stockholmtrilogie". Is het andere verslag dat op de site staat (Stockholm Zuid) een deel van die trilogie?
En spraken deze verhalen je aan?Snoeihard is onderhoudend, grappig, bijtend, aangrijpend en zet de lezer aan het denken. Jens Lapidus blijft schitteren.
Als jij enthousiast bent dan weet ik dat ik het ook een goed boek zal vinden maar hier mis ik een beetje dat enthousiasme.
Stockholk-Zuid is geen deel van de trilogie maar sluit er wel op aan. Het is een graphic novel.
Deze verhalen spreken me zeker aan. Ik ben absoluut enthousiast!
Deze verhalen spreken me zeker aan. Ik ben absoluut enthousiast!
ah moet dus ook op mijn lijstje 
bedankt Annemarie

bedankt Annemarie

Het is een mooi boek om de stijl van de schrijver te leren kennen!
Het is dus niet nodig om eerst de trilogie te lezen? Omdat je in je verslag zegt dat er verwezen wordt naar de personages uit die trilogie
Nee, dat is niet nodig. Die staan ook nog op mijn lijstje. Wel heb ik een verfilming gezien.