Nic Costa mag weer opdraven. Of, nee, eigenlijk helemaal niet. Hij wordt op een zijspoor gezet!
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/david-hewson
David Hewson: Blauwe demonen
Re: David Hewson: Blauwe demonen
Lijkt me een mooi boek. En ik ben helemaal verbaasd dat jij zo enthousiast bent over een reeks met een terugkerend hoofdpersoon. Daar hou je toch normaal gesproken niet zo van?
Dat is helemaal waar. Maar bij Nic Costa doet zijn privéleven er niet toe, dat speelt nauwelijks een rol.
Ik heb er een hekel aan als die speurders naast de plot nog een compleet eigen verhaal hebben dat nog doorloopt in meerdere boeken ook. Daar bezondigt Hewson zich niet aan.
Ik heb er een hekel aan als die speurders naast de plot nog een compleet eigen verhaal hebben dat nog doorloopt in meerdere boeken ook. Daar bezondigt Hewson zich niet aan.
Ik hou er juist van als de lezer een blik in het privé-leven van de hoofdpersoon wordt gegund. Dat maakt een verhaal voor mij overtuigender. Toch wil ik Hewson wel eens lezen.
Moet je zeker doen!
-
Hewson is zeker aanbevelenswaardig! Ik ben wel benieuwd naar dit nieuwe boek van hem, dus ga hem zeker eens opzoeken in de bieb.