Lotte & Søren Hammer - Verraad
Lotte & Søren Hammer - Verraad
Liefhebbers van Scandinavische thrillers kunnen hun hart ophalen met het werk van broer en zus Hammer.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/lot ... ren-hammer
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/lot ... ren-hammer
Re: Lotte & Søren Hammer - Verraad
Ja je weet dat ik niet van thrillers houd. Deze komt ook nog eens vrij dicht bij werkelijke gebeurtenissen Brrr.
Je recensie is wel heel mooi trouwens maar ik lees het boek toch liever niet, zal je niet verbazen hè.
Dettie
Je recensie is wel heel mooi trouwens maar ik lees het boek toch liever niet, zal je niet verbazen hè.

Dettie
Nee hoor Dettie, dat verbaast me niets. Gelukkig is er wat boeken betreft keuze genoeg!
Wie weet, als ik er tegen aan loop, dat ik het toch nog lees. Ik herinner me nog dat ik hun debuut toch ook wel goed vond. Maar ja, er is zo veel...
-
Ik heb deze nog liggen als recensieboek voor crimezone; ga ik binnenkort in beginnen. Je recensie smaakt naar meer, Annemarie!
Ik heb het eerste deel ook gelezen (zie dat ik nooit een reactie bij het boek heb geplaatst
) - zal eens opzoeken wat ik er ook al weer van vond.....
Deel 2 ligt op de torenhoge nog te lezen stapel, dus ik ga de boeken niet in de goede volgorde lezen, helaas.
Ik heb het eerste deel ook gelezen (zie dat ik nooit een reactie bij het boek heb geplaatst

Deel 2 ligt op de torenhoge nog te lezen stapel, dus ik ga de boeken niet in de goede volgorde lezen, helaas.
Op zich maakt het bij dit boek niet uit of je de andere delen wel of niet hebt gelezen (al wil ik de andere beslist ook nog gaan lezen). Het is prima te volgen en gebeurtenissen uit het verleden worden met een paar woorden heel duidelijk uitgelegd. Ik denk dat jij ook gaat genieten van dit boek Joanazinha!
-
Mijn recensie van Verraad is te lezen op crimezone.nl. Zal hem over een paar weken ook hier plaatsen, maar voor de geïnteresseerde kun je hem daar vast bekijken 

Ik het het gelezen maar wacht nog even met reageren totdat het ook hier staat.