Charles den Tex - Cel (samenleesboek juni/juli 2010)
Charles den Tex - Cel (samenleesboek juni/juli 2010)
Dit boek is het samenleesboek geworden
Dettie
Dettie
-
-
-
En het verslag van mij kan ook nog wel even wachten. Ik ben nog niet zo ver en hoewel van NU mijn vakantie is begonnen (yeah!!
) weet ik niet of ik het boek uit krijg voor we weggaan (en tijdens vakantie heb ik geen beschikking over laptop/internet, lekker rustig
). Dus met een beetje pech komt mijn reactie pas eind juli.

-
-
Laatst gewijzigd door Dettie op 16 sep 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben het niet met je eens Inge, dat het niet realistisch zou zijn. Dingen als die bommelding, dat gebeurt. Identiteitsroof: het gebeurt. Second Life speelt een belangrijke rol in de levens van bepaalde mensen.
Ongeloofwaardig, dat zou ik over het einde kunnen zeggen. Eerder denk ik dat ik gewoon niet weet hoe het allemaal in de werkelijkheid in elkaar steekt.
Lees het verslag, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/charles-den-tex/
Marjo
Ongeloofwaardig, dat zou ik over het einde kunnen zeggen. Eerder denk ik dat ik gewoon niet weet hoe het allemaal in de werkelijkheid in elkaar steekt.
Lees het verslag, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/charles-den-tex/
Marjo
-
Dettie schreef:Jeetje... jullie zijn het eens!
dettie

Joanazinha.
-
-
Ik heb beide reacties gelezen, zowel van Inge als van Marjo en ik ben dezelfde mening over het boek toegedaan als Marjo, met name zoals verwoord in de laatste alinea. Ik vond dit een ontzettend goed boek, met veel vaart en humor geschreven. Ook de verschillende stijlen die Den Tex hanteert (blogs, mailwisselingen en 'gewone' tekst) vond ik interessant en hielden de vaart in het verhaal.
En het beschrijft een gevaar van internet dat door maar weinigen onderkend wordt. Ik kan me het plot ook wel voorstellen, met alle verwikkelingen van dien. En het gebeurt; je hoort toch met enige regelmaat dat te goeder trouw staande mensen boetes moeten betalen voor bijv. te hard rijden terwijl ze helemaal niet in die buurt zijn geweest. Het misbruik van/met valse kentekenplaten is ook een soort van identiteitsfraude.
Dit was mijn tweede kennismaking met deze schrijver en ik ben zeer benieuwd naar zijn andere boeken!
En het beschrijft een gevaar van internet dat door maar weinigen onderkend wordt. Ik kan me het plot ook wel voorstellen, met alle verwikkelingen van dien. En het gebeurt; je hoort toch met enige regelmaat dat te goeder trouw staande mensen boetes moeten betalen voor bijv. te hard rijden terwijl ze helemaal niet in die buurt zijn geweest. Het misbruik van/met valse kentekenplaten is ook een soort van identiteitsfraude.
Dit was mijn tweede kennismaking met deze schrijver en ik ben zeer benieuwd naar zijn andere boeken!
Helemaal met Joanazinha en Marjo eens. Een prachtig boek, boeiend en pakkend geschreven, de korte zinnen, alinea's en hoofdstukjes houden de vaart erin. Aangrijpend, beklemmend.
Bedankt nog Joanazinha voor de verzending, inmiddels reist het boek, zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, weer verder.
groetjes, irene
Bedankt nog Joanazinha voor de verzending, inmiddels reist het boek, zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, weer verder.
groetjes, irene