Unni Lindell: het 13e sterrenbeeld
Unni Lindell: het 13e sterrenbeeld
Voor mijn gevoel heb ik gisteren een avond verspild aan dit boek, en ik heb het dus vanmorgen snel weer in de brievenbus van de bieb gedeponeerd.
70 % van wat ik gelezen heb ging over het priveleven van de inspecteur, en ik houd daar dus helemaal niet van. Kom op met je spannende verhaal, met je moord en de dader, het waarom, wat en hoe.
Maar geen gezever over wie de inspecteur is..
70 % van wat ik gelezen heb ging over het priveleven van de inspecteur, en ik houd daar dus helemaal niet van. Kom op met je spannende verhaal, met je moord en de dader, het waarom, wat en hoe.
Maar geen gezever over wie de inspecteur is..
Het boek is uit. En ik moet bekennen dat alhoewel het best spannend was, de gezinssituatie van de inspecteur me op de duur ook begon te vervelen. Teveel nutteloze informatie. Het einde was totaal onverwachts, ook ik was totaal verkeerd......
v
e
r
k
l
a
p
p
e
r
Dat ook de inspecteur op een bepaald moment zijn vriendin sloeg vond ik er onnodig bijgehaald. Hij was anders niet "agressief" waarom moest hij dan op dat moment zo nodig zijn vriendin slaan? Alleen omdat het in het verhaal paste??????????
Inge
v
e
r
k
l
a
p
p
e
r
Dat ook de inspecteur op een bepaald moment zijn vriendin sloeg vond ik er onnodig bijgehaald. Hij was anders niet "agressief" waarom moest hij dan op dat moment zo nodig zijn vriendin slaan? Alleen omdat het in het verhaal paste??????????
Inge