Amelia Freer - Eten. Liefhebben. Stralen.

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Amelia Freer - Eten. Liefhebben. Stralen.

Bericht door Dettie »

Ondertitel; Jouw stappenplan naar een gezond en slank leven

Zie http://www.leestafel.info/amelia-freer

Willeke
Willeke

Re: Amelia Freer - Eten. Liefhebben. Stralen.

Bericht door Willeke »

Je bent er vast nog niet aan toegekomen, maar de link staat er nog niet.
Groetjes Willeke
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Ha ja, ik wilde het heel ijverig gelijk in het archief zetten en dan de link naar het archief plaatsen maar er kwam wat tussen en toen vergat ik het helemaal! Goed dat je het meldt.

Dettie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

willeke schreef:Soms heb je van die boeken waarbij je eerst de titel van je af moet schudden, voor je onbevangen verder kunt lezen. Bij dit boek van Amelia Freer was dat het geval; Eten. Liefhebben. Stralen. Jouw stappenplan naar een gezond en slank leven. Ik kreeg meteen visioenen van een plastic, maakbare samenleving waarin het geluk, de schoonheid en de liefde je toe lachen, als je maar de juiste dingen eet.
Ja ik word soms ook wel een beetje moe van al dat positieve gedoe. Als je maar lacht en goed eet dan komt alles goed.
Maar er zit natuurlijk ook wel wat in, heb zelf ook ontdekt dat goed eten een wereld van verschil maakt qua energie. Het gekke is dat nu ik eenmaal nauwelijks meer chips of zoiets eet het ook helemaal niet zo lekker meer is. Vette hap eigenlijk.
Maar we mogen nog wel aan de 'bounties' las ik haha. Zullen we dan ook zelf moeten maken met kokosrasp en chocola, want die bakken suiker die overal doorheen gaan zijn niet best natuurlijk.

Leuke recensie Willeke.

Dettie
Willeke

Bericht door Willeke »

Tuurlijk maakt goed eten verschil en al lezend maakte ze me helemaal enthousiast voor een aantal zaken.
Ik ben vast overgevoelig voor dit soort titels, maar het zou zo zonde zijn als ik, of mensen als ik, zo'n boek dan in de winkel maar laten liggen.

Ha, en o jé, zelf bounties maken, ik krijg meteen hele visioenen. :)
Klinkt wel lekker trouwens. En ik snap de gedachte wel, want in dit boek worden ( donkere) chocola, maar vooral kokos erg aangeprezen
Plaats reactie