Een zeer geslaagd debuut van een man die ook al uitblonk in een heleboel andere dingen. Knap!
lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/peter-roemer/
Peter Römer - Chantage (debuut)
Re: Peter Römer - Chantage (debuut)
Zo met zo'n recensie mag Peter Römer blij zijn. Je weet het lekker smeuïg te brengen Annemarie.
Gelukkig lees ik geen spannende boeken
Dettie
Gelukkig lees ik geen spannende boeken

Dettie
Dit boek kan jij wel lezen hoor. Het is niet bloederig of enorm griezelig. Het is een politieverhaal. Het heet ook geen "thriller" maar een moordroman.
Nou maar toch lees ik het niet, zei ze eigenwijs haha.
Nee hoor, maar ik heb zoveel liggen en het is gewoon mijn genre niet.
Dettie
Nee hoor, maar ik heb zoveel liggen en het is gewoon mijn genre niet.
Dettie
Snap ik hoor.
Leuk voor een rustige zondagmiddag dus? Wie weet..
Die zondagmiddag kom je heel comfortabel door met dit boek.
Chantage, de eerste moordroman van Peter Römer, is een van de drie titels die kans maken op de Schaduwprijs 2013, de prijs voor het beste Nederlandstalig thrillerdebuut. Deze werden door de jury, onder leiding van Wendela de Vos, uit elf inzendingen geselecteerd. Tijdens de Avond van het Spannende Boek op donderdag 30 mei wordt de winnaar van zowel De Gouden Strop als de Schaduwprijs gehuldigd.
Deze week is tevens bekend geworden dat de filmrechten van Chantage zijn verkocht aan Parklane TV, de productiemaatschappij van Willem Brom en Beau van Erven Dorens. Dit bedrijf, dat onder andere het nationaal en internationaal bekroonde The Phone heeft bedacht en geproduceerd, wil zich in de nabije toekomst meer gaan toeleggen op het produceren van Nederlandstalig drama.
Bron: persbericht
Deze week is tevens bekend geworden dat de filmrechten van Chantage zijn verkocht aan Parklane TV, de productiemaatschappij van Willem Brom en Beau van Erven Dorens. Dit bedrijf, dat onder andere het nationaal en internationaal bekroonde The Phone heeft bedacht en geproduceerd, wil zich in de nabije toekomst meer gaan toeleggen op het produceren van Nederlandstalig drama.
Bron: persbericht