Ton van der Lee - Solitaire
Ton van der Lee - Solitaire
Ton van der Lee had genoeg van het drukke Nederland, hij wilde rust en stilte en natuur... Hij verkocht zijn twee productiebedrijven en vertrok naar Afrika en schreef een prachtig boek over zijn ervaringen.
Lees het verslag http://www.leestafel.info/non-fictie
Dettie
Lees het verslag http://www.leestafel.info/non-fictie
Dettie
Re: Ton van der Lee - Solitaire
Respect hoor voor deze man, je moet die stap maar durven nemen. Ik hoor ook bij die groep die jij beschrijft: 'dat ze dat ook wel willen, dat ze zo moe zijn, en ook alles zo zat zijn.'
Maar als het er op aan zou komen, wil je dat toch niet echt?
Geen idee. Dat ligt helemaal aan de situatie. Ik zou in ieder geval niet platzak vertrekken zoals in het televisieprogramma "Ik vertrek" vaak gebeurd. Ik vrees echter dat er geen gouden kans gaat komen dus ik blijf maar gewoon hier 

Ik verheug me nu al op dit boek, ik ben een fan van deze man zo zachtjes aan.
Het is vanavond op de bus gegaan Willeke dus zaterdag heb je het denkelijk.
Dettie
Dettie
Je bent een held!
Ik heb trouwens helemaal nog geen tijd, er ligt nog ander lees en recencievoer, maar dan ga ik er vast naar glimlachen als ie op mijn nachtkastje ligt.
Ik heb trouwens helemaal nog geen tijd, er ligt nog ander lees en recencievoer, maar dan ga ik er vast naar glimlachen als ie op mijn nachtkastje ligt.
haha ja, ik ken dat, maar het is lekker te weten dat er nog een mooi boek ligt te wachten.
Dettie
Dettie
Je hebt mensen die lezen kookboeken ter ontspanning, of bestuderen atlassen, of lezen streekromans, of bouqetreeks,
Als mijn hoofd totale ontspanning wil lees ik dit soort boeken, en als ze dan zo lekker lezen als dit boek, hérlees ik ze ook nog eens een keer of wat.
Ik wil óók naar de Namibische woestijn onder de sterrenhemel slapen.
Al is het maar in gedachten.
Wat een heerlijk boek.
Willeke
Ps eigenlijk was dit boek nog niet aan de beurt, maar tegen mijn gewoonte in heb ik voor deze ene keer twee boeken tegelijkertijd gelezen.
Overmacht
Als mijn hoofd totale ontspanning wil lees ik dit soort boeken, en als ze dan zo lekker lezen als dit boek, hérlees ik ze ook nog eens een keer of wat.
Ik wil óók naar de Namibische woestijn onder de sterrenhemel slapen.
Al is het maar in gedachten.
Wat een heerlijk boek.
Willeke
Ps eigenlijk was dit boek nog niet aan de beurt, maar tegen mijn gewoonte in heb ik voor deze ene keer twee boeken tegelijkertijd gelezen.
Overmacht

Laatst gewijzigd door WilV op 28 aug 2012, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat leuk wat jij schrijft over die rust Dettie, dat die er in dit boek nog niet zo in zit als in zijn latere boeken, dat klopt,
hoe langer hij in Afrika is, hoe meer rust blijkbaar.
hoe langer hij in Afrika is, hoe meer rust blijkbaar.