Goed debuut, die paar oneffenheden zullen nog wel weggewerkt worden bij volgende boeken.
Ik hoop alleen dat we in een volgend boek niet Kyle en Rauser tegenkomen
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/ama ... -williams/
Marjo
Amanda Kyle Williams: Een onverwacht genoegen
-
Re: Amanda Kyle Williams: Een onverwacht genoegen
Ik denk dat dit wel het geval zal zijn, Marjo. Ik heb via twitter contact gehad met de auteur en zij gaf aan met een hele serie bezig te zijn over Kyle en RauserMarjo schreef:Ik hoop alleen dat we in een volgend boek niet Kyle en Rauser tegenkomen

Ik vond de vele fouten in het boek trouwens zeer storend. Ik kon pas naderhand zeggen dat ik het een goed boek vond. Ik heb hem gelezen als leesclubboek bij crimezone.nl en er komt - wanneer ik tijd heb, zucht - nog een verslag van mij over dit boek.
Je bedoelt de tikfouten? Vergeleken bij sommige andere boeken viel het nog wel mee. En ze had het voordeel dat het spannend was, dus dan laat je het maar zitten.
Weet je nog wat je van het einde vond? Daar zag ik ook de beginner aan het werk. Ze probeerde nog wel met een zijweg je van de dader af te houden, maar het was niet echt overtuigend.
Weet je nog wat je van het einde vond? Daar zag ik ook de beginner aan het werk. Ze probeerde nog wel met een zijweg je van de dader af te houden, maar het was niet echt overtuigend.