Een fijne spionage thriller met een gezonde dosis spanning.
Lees verder: http://www.leestafel.info/eric-van-lustbader
Eric Van Lustbader - Het Syriër complot
Re: Eric Van Lustbader - Het Syriër complot
Zo dat heb je snel gelezen! Mooi verslag ook maar ik hoef even niet...
Dettie
Dettie
Nee, het is denk ik niet jouw smaak. Maar echt een vlot geschreven thriller. Las lekker weg.
ja, dat is aan je verslag ook goed te merken, ik zou het boek bijna gaan lezen 
Dettie

Dettie
Het zal je vast niet verbazen dat er toch wel een aantal mensen het leven laten.
Ja dat las ik al in je verslag, vriendje Billy en zo.
Nu zie ik niet groen bij iedere dode maar het is vaak in thrillers zo akelig/gruwelijk beschreven.
In het kinderboek over Tula de slavenopstandleider staan ook vrij gruwelijke dingen beschreven over hoe slaven aan hun eind kwamen maar dat wordt zo geschreven dat het bij het verhaal past. In thrillers krijg ik soms het gevoel dat er bewust extra nadruk op dingen gelegd worden (akelige details) die ik liever niet lees.
Dettie
Nu zie ik niet groen bij iedere dode maar het is vaak in thrillers zo akelig/gruwelijk beschreven.
In het kinderboek over Tula de slavenopstandleider staan ook vrij gruwelijke dingen beschreven over hoe slaven aan hun eind kwamen maar dat wordt zo geschreven dat het bij het verhaal past. In thrillers krijg ik soms het gevoel dat er bewust extra nadruk op dingen gelegd worden (akelige details) die ik liever niet lees.
Dettie
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Van mij mag het wel bloederig zijn. Zolang het maar niet over insluipers gaat. Dat vind ik dan weer wel eng. (maar lees ik stiekem toch). Als een verhaal geen fictie is en het wordt bloederig dan vind ik het moeilijker om te lezen.