Deon Meyer kiest in zijn boeken steeds weer voor een fascinerend onderwerp en ook dit keer was ik van begin tot eind geboeid. Opnieuw heeft Meyer een topthriller afgeleverd.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/deon-meyer
Deon Meyer - 7 dagen
Re: Deon Meyer - 7 dagen
Bennie Griessel what's in a name? 
(Hij is een alcoholist [...]. Wat heeft hij nu eigenlijk van zijn leven gemaakt? Bennie is niet trots op zichzelf.)
Deon Meyer schijnt dé thrillerschijver te zijn, ik lees veel lovends over zijn boeken.
Dettie

(Hij is een alcoholist [...]. Wat heeft hij nu eigenlijk van zijn leven gemaakt? Bennie is niet trots op zichzelf.)
Deon Meyer schijnt dé thrillerschijver te zijn, ik lees veel lovends over zijn boeken.
Dettie
Ik moet ook altijd lachen om die naam.
Deon Meyer vind ik echt heel goed. Hij heeft zo'n prettige manier van schrijven en daarnaast gaan zijn verhalen ook echt ergens over.
Deon Meyer vind ik echt heel goed. Hij heeft zo'n prettige manier van schrijven en daarnaast gaan zijn verhalen ook echt ergens over.
Ah...nog een voor op mijn vakantielijstje.
Ik las hem vorig jaar ook.
ik heb trouwens een zwak voor alcoholische half aan de goot geraakte politiemannen in thrillers. Vooral als er series van zijn.
En klopt Annemarie, hij schrijft écht ergens over!
Ik las hem vorig jaar ook.
ik heb trouwens een zwak voor alcoholische half aan de goot geraakte politiemannen in thrillers. Vooral als er series van zijn.
En klopt Annemarie, hij schrijft écht ergens over!