Ik ben totaal verslingerd geraakt aan het verhaal in dit gelukkig (zeg ik niet snel!) lijvige boek en wil meer!
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/kevin-valgaeren/
Kevin Valgaeren: De ziener
Re: Kevin Valgaeren: De ziener
Ik heb net het boek uit. En het kon me echt bekoren tot de het moment dat David Emma vind in de pastorie en de vampierenverhalen beginnen.... Daar kan ik niet meer volgen. Het verhaal neemt dan zo'n onwaarschijnlijke wending dat voor mij de "geloofwaardigheid" er helemaal af is. Jammer van die wending, anders heb ik heel erg van het boek genoten.
Je houdt niet van vampierverhalen? Ik wel, dus ik wil het vervolg ook wel lezen, want dat gaat daar vast verder in.
Ik wist zelfs niet dat er nog een vervolg op kwam. Ben wel benieuwd.
Het gaat me niet om de vampierenverhalen maar eerder over de wending van het verhaal.
Tot het moment dat hij van de trap valt in de pastorie was het verhaal "geloofwaardig". Maar dan om alle draadjes aan elkaar te binden... het zogenaamde gekonkel van de oom en die Lightner, Valeth die David als "partner" gekozen heeft... dat stuk valt me tegen. Het laatste stuk in de tuin van de pastorie vind ik dan wel weer geloofwaardig en ook heel mooi.
Het gaat me niet om de vampierenverhalen maar eerder over de wending van het verhaal.
Tot het moment dat hij van de trap valt in de pastorie was het verhaal "geloofwaardig". Maar dan om alle draadjes aan elkaar te binden... het zogenaamde gekonkel van de oom en die Lightner, Valeth die David als "partner" gekozen heeft... dat stuk valt me tegen. Het laatste stuk in de tuin van de pastorie vind ik dan wel weer geloofwaardig en ook heel mooi.
Ik denk dat die 'kronkel' nodig is voor dat vervolg. Ik herinner me dat ik ook wel dacht dat het een beetje raar was dat een boek dat eerst alleen gothic thriller is, een andere draai kreeg, maar ik had er geen moeite mee. Intussen word ik steeds nieuwsgieriger naar deel twee, maar het 'kan' voorlopig nog niet.
Juist, volgens mij is die kronkel inderdaad geschreven met een 2de boek in het achterhoofd. 'k vind het ergens jammer. Maar 'k ben toch van plan om het 2de boek te lezen